Het lokaal bestuur Lubbeek is een jonge organisatie gegroeid uit de integratie in 2019 van de gemeentelijke diensten en het OCMW.
De structuur en cultuur van onze nieuwe organisatie zijn in volle ontwikkeling. Rond onze kernwaarden samen, dynamisch, doelgericht, vertrouwen en respect bouwen we aan een team dat elke dag het beste geeft voor de burgers van onze gemeente. Werken voor de mensen van Lubbeek is zinvol én leuk!
Samen willen we de visie waarmaken van een klantgerichte organisatie die flexibel en proactief inspeelt op vragen en noden en zo het welzijn van onze burgers én medewerkers blijvend verhoogt.
Heb je zin om hieraan mee te bouwen? Dan is dit misschien wel dé kans die je zoekt!
Administratief medewerker thuisdiensten
contractueel – niveau C1-C3 – voltijds (38/38) – bepaalde duur (t/m 31 december 2025 verlenging mogelijk)
Functieomschrijving
De dienst thuiszorg ondersteunt de inwoners van Lubbeek in hun wens om zo lang mogelijk in hun thuismilieu te blijven. De dienst levert gezinszorg, aanvullende thuiszorg, poetshulp met dienstencheques en maaltijden aan huis. Je staat in voor de administratieve ondersteuning binnen de dienst en bent mee verantwoordelijk voor de telefonische permanentie. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de dagelijkse planning van de thuisdiensten.
Profiel
- Je beschikt over een diploma hoger secundair onderwijs.
- Je draagt klantgerichtheid hoog in het vaandel en kan empathisch omgaan met cliënten.
- Je hebt zin voor orde, stiptheid en nauwkeurig werken
- Je bent flexibel en kan goed omgaan met onverwachte wijzigingen in je planning..
- Je bent een sterke planner en kan goed organiseren.
- Je scoort goed op stressbestendigheid.
- Je bent medisch geschikt
Aanbod
- Contract van bepaalde duur (t/m 31 december 2025 verlenging mogelijk).
- Het lokaal bestuur biedt je een boeiende job.
- Dit vertaalt zich in een competitieve verloning van een bruto maandsalaris (aanvangssalaris zonder dienstjaren bij vorige werkgever) van min. 2396,43 euro – max. 4386.09 (38u/38u).
- Ervaring uit de overheidssector komt volledig in aanmerking. Maar ook relevante beroepservaring in de privésector en als zelfstandige kan in aanmerking genomen worden.
- Je geniet ook van extralegale voordelen: aanvullend pensioen, maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding en gratis openbaar vervoer van en naar het werk, fietsleasing, hospitalisatieverzekering, opleidingen.
- Je werkt voltijds in een glijdend uurrooster.
Solliciteren
Je motivatiebrief, je CV, een kopie van je diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud) bezorg je aan het Vast Bureau door het sturen van een email aan personeel@lubbeek.be, via de post Gellenberg 16 te 3210 Lubbeek (de postdatum geldt als bewijs van de tijdige indiening van je kandidatuur) of door afgifte in het gemeentehuis.
De kandidaturen dienen uiterlijk op woensdag 07 mei 2025 verzonden te worden aan het Lokaal bestuur van Lubbeek.
De selectieprocedure bestaat uit een gestructureerd sollicitatiegesprek. De gesprekken zullen doorgaan op dinsdag 20 mei 2025.
Voor informatie over de functie kan je terecht bij de personeelsdienst personeel@lubbeek.be of 016/47.97.78. Je kan de gemeentelijke website consulteren www.lubbeek.be.