Administratief medewerker Vrije Tijd

De gemeente Lubbeek zoekt 1 administratief medewerker vrije tijd in voltijds contractueel verband (38/38 u/week)

Vacaturenummer: SC12072022

Job inhoud

Als administratief medewerker vrije tijd vervul je afwisselend taken aan de front-office en de midoffice (dossiers verwerken) en ben je het eerste aanspreekpunt voor de inwoners aan de onthaal- (telefonisch en fysiek) en snelbalie m.b.t. diverse administratieve handelingen betreffende producten vrije tijd die in het kader van de dienstverlening aan de burger worden afgeleverd.

Wij zijn wij

Het lokaal bestuur Lubbeek is een jonge organisatie gegroeid uit de integratie in 2019 van de gemeentelijke diensten en het OCMW.

De structuur en cultuur van onze nieuwe organisatie zijn in volle ontwikkeling. Rond onze kernwaarden samen, dynamisch, doelgericht, vertrouwen en respect bouwen we aan een team dat elke dag het beste geeft voor de burgers van onze gemeente. Werken voor de mensen van Lubbeek is zinvol én leuk!

Samen willen we de visie waarmaken van een klantgerichte organisatie die flexibel en proactief inspeelt op vragen en noden en zo het welzijn van onze burgers én medewerkers blijvend verhoogt.

Heb je zin om hieraan mee te bouwen? Dan is dit misschien wel dé kans die je zoekt!

Waarom zoeken wij jou

Als administratief medewerker vrije tijd ondersteun je de vrijetijdsdiensten logistiek en administratief en ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners aan de onthaal- (telefonisch en fysiek) en snelbalie m.b.t. diverse administratieve handelingen betreffende producten vrije tijd die in het kader van de dienstverlening aan de burger worden afgeleverd.

Wie hopen wij dat jij bent

Je bent een denker en een doener. Je beschikt over een diploma van het hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs.

Je past in ons team. Wij zoeken een nauwgezette, flexibele, klantvriendelijke en stressbestendige collega. Je jongleert met de veelheid aan taken die op je afkomen. Je bepaalt de prioriteiten, brengt structuur en samen met je team lever je de verwachte resultaten. Je vergeet hierbij niet dat werken ook leuk mag zijn.

Je bent medisch geschikt, slaagt in een selectieproef en beschikt over een getuigschrift van goed gedrag en zeden.

Waarom wil jij bij ons werken

Het lokaal bestuur Lubbeek zet in op een dynamische, doelgerichte en respectvolle werkomgeving. Je wil hier samen en in vertrouwen aan mee bouwen.

Je wordt bezoldigd volgens salarisschaal C1-C3 ¬ min. brutomaandsalaris = 2.127,91 euro ¬ max. brutomaandsalaris = 3.894,63 euro. Relevante beroepservaring is een strekt tot aanbeveling. Aan de hand van een gedetailleerd attest kunnen dienstjaren bij een vorige werkgever meegeteld worden.

Je geniet ook van extralegale voordelen: aanvullend pensioen, maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding en gratis openbaar vervoer van en naar het werk, fietsleasing, hospitalisatieverzekering, opleidingen.

Je hebt een contract van onbepaalde duur, je werkt voltijds in een flexibel uurrooster. Ook telewerk met telewerkvergoeding behoort tot de mogelijkheden.

Wat doe je als dit dé uitdaging is die je zoekt

Je kandidatuur ( sollicitatiebrief met vermelding van het vacaturenummer) met CV, een kopie van je diploma en een uittreksel uit het strafregister ( max. 3 maanden oud) bezorg je aan het college van burgemeester en schepenen door het sturen van een email naar personeelsdienst@lubbeek.be , via de post Gellenberg 16 te 3210 Lubbeek ( de postdatum geldt als bewijs van de tijdige indiening van je kandidatuur) of door afgifte in het gemeentehuis.

De kandidaturen dienen uiterlijk op 15 augustus 2022 verzonden te worden aan de gemeentebestuur van Lubbeek.

Voor informatie kan je terecht bij de personeelsdienst (016/47.97.76/77/78). Je kan ook een email sturen - personeelsdienst@lubbeek.be .